Persberichten van derden
De Joint Industry Committees (JIC’s) hebben besloten te gaan samenwonen om zo de samenwerking te intensiveren en optimaliseren. Het gaat om de Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en het Instituut voor Media Auditing (HOI). Lees meer >
Meer dan 185.000 registraties voor digitaal nieuws. De dagbladen van Wegener Media bieden hun abonnees digitale extra’s. Het nieuwsabonnement omvat naast de krant nu ook onbeperkt toegang tot al het digitale nieuws: de E-paper (online & tablet apps), iPad- en smartphone nieuws apps. Lees meer >
GerichtOnline is een nieuwe advertentiedienst die het voor kleinere ondernemers (MKB/ZZP) mogelijk maakt om simpel en gericht te adverteren binnen het online netwerk van TMG. Lees meer >
Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >
De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >
Vandaag lanceren 39 nieuwstitels de bewustwordingscampagne Lees meer >
Vanaf eind augustus verschijnt NRC Handelsblad in een nieuwe vormgeving. Lees meer >
De Volkskrant daagt de reclamewereld uit met de Creative Press Challenge, een wedstrijd voor creatieven om hun beste printadvertentie van het jaar te maken. De opdracht is om een multimediale campagne voor een goed doel (Free Press Unlimited) terug te brengen tot Lees meer >
De Telegraaf heeft een compleet vernieuwde app voor Android smartphones gelanceerd. De uitgangspunten bij de ontwikkeling van de app waren het Telegraaf nieuws, het typische Lees meer >
18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >
Vanaf 13 april verschijnen Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, IJmuider Courant, Leidsch Dagblad en De Gooi- en Eemlander in het inmiddels gebruikelijke handzame formaat. Dat is goed nieuws. Voor onze lezers Lees meer >
Beste bezoeker,
Welkom op de site van Cebuco.
Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.
Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.